GYIK (Gyakran Ismételt Kérdések)
Mennyi idő alatt készül el a javítás?
A javítás ideje a hibától függ. Az egyszerűbb beavatkozások (pl. RAM bővítés, SSD csere) 1-2 órán belül elkészülnek, míg az összetettebb hibák (pl. alaplapi forrasztás, BGA reballing) több napot is igénybe vehetnek.
Szükséges időpontot foglalni?
Nem kötelező, de ajánlott! Ha időpontot foglalsz, biztos lehetsz benne, hogy gyorsabban tudunk segíteni.
Mennyi garanciát vállaltok a javításokra?
A javított alkatrészekre és a munkára 1–12 hónap garanciát vállalunk, a szolgáltatástól, és a hiba mértékétől függően.
Milyen márkájú laptopokat javítotok?
Minden márkával foglalkozunk, beleértve a Lenovo, Dell, HP, Asus, Acer, Apple MacBook, MSI és egyéb gyártókat.
Használt alkatrészeket is beépítetek?
Csak új vagy gyári felújított alkatrészeket használunk. Vannak kivételes esetek, mikor jobban megéri bontott alkatrészeket felhasználni, költséghatékonysági szempontból.
Mit tegyek, ha nem kapcsol be a laptopom?
1️⃣ Ellenőrizd, hogy a töltő megfelelően csatlakozik-e!
2️⃣ Próbáld ki egy másik töltővel, ha van lehetőséged.
3️⃣ Ha semmi sem segít, hozd el hozzánk a laptopot!
Mit tegyek, ha a laptopom túlmelegszik és leáll?
A túlmelegedés oka lehet eltömődött hűtőrendszer, kiszáradt hővezető paszta vagy hibás ventilátor. Hozd be hozzánk egy tisztításra, amit évente legalább egyszer ajánlott elvégezni!
A laptopom nagyon lassú lett, mit lehet tenni?
Az esetek többségében egy SSD bővítés és RAM frissítés jelentősen felgyorsíthatja a laptopot. Kérj tőlünk ingyenes állapotfelmérést!
Megrongálódott a laptop kijelzőm, cserélhető?
Igen, a legtöbb laptop kijelzője cserélhető. A pontos ár és elérhetőség érdekében keresd ügyfélszolgálatunkat!
Hogyan tudom eljuttatni a rossz eszközt a szervizbe?
Az elromlott eszközt személyesen hozhatod el hozzánk, vagy futárszolgálattal is küldheted. A pontos címet és elérhetőségeket a weboldalunkon megtalálod. Ha nem találnád, akkor a helyes címzés: 1211 Budapest, II. Rákóczi Ferenc út 107-115/C Notebook Szerviz
Milyen fizetési módokat fogadunk el?
Készpénzzel és bankkártyával (netbank) is lehet fizetni.
Mennyi idő alatt kaphatok visszajelzést a javításról?
A diagnosztika után haladéktalanul tájékoztatunk a javítás várható költségéről és időtartamáról. Online munkalapon követhető a javítás menete.
Mennyi idő alatt készül el a javítás?
A javítási idő szintén a hiba jellegétől, mértékétől függ. Egy egyszerűbb probléma akár néhány óra alatt megoldható, míg egy összetettebb hiba több napot- hetet is igénybe vehet.
Megőrizhetem-e az adataimat?
Általában igen, de érdemes erről előre tájékozódni a szervizben. Néhány esetben szükség lehet az adatok biztonsági másolatának elkészítésére.
Fontos: Mielőtt leadnád a laptopot javításra, készíts biztonsági másolatot az adataidról! Felelősséget sajnos nem tudunk vállalni az elveszett adatokért!
Szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdések
Mennyibe kerül egy alaplapi javítás?
Az ár a hibától függ. Egy egyszerű forrasztási munka 10.000 – 20.000 Ft, míg egy komolyabb BGA reballing 25.000 – 50.000 Ft is lehet. Pontos árat a diagnosztika után tudunk mondani.
Milyen gyorsan tudtok egy SSD-t beszerelni a laptopba?
Általában 2-4 órán belül elkészülünk, és igény esetén az operációs rendszert is telepítjük.
Hogyan történik az adatmentés?
Ha a laptop még működik, az adatmentés egyszerű és gyors. Ha a meghajtó sérült, speciális eszközökkel próbáljuk megmenteni az adatokat.
Kínáltok szoftveres segítséget is?
Igen, segítünk Windows és macOS telepítésben, vírusirtásban, adatmentésben és programok beállításában.
Garancia és fizetéssel kapcsolatos kérdések
Van lehetőség online fizetésre?
Egyelőre csak helyszíni készpénzes vagy netbankos fizetés lehetséges.
Mi történik, ha a javítás után is probléma van a laptoppal?
Ha a hiba a javítás után garanciális időn belül újra előfordul, természetesen díjmentesen javítjuk, de csak az eredetileg javított hibát! Más meghibásodásra nem terjed ki a garancia!
Egyéb kérdések
Van lehetőség hozom-viszem szervizre?
Jelenleg nincs kapacitásunk saját futárszolgáltatásra, de javasoljuk, hogy vegyél igénybe egy megbízható futárszolgáltatást (pl. MPL, Foxpost, GLS), és küldd el hozzánk a az elromlott számítástechnikai egységet javításra. Címünk a honlapon megtalálható!
Mit tegyek, ha eláztattam a laptopomat?
Ne kapcsold be! Azonnal vedd ki az akkumulátort (ha lehet), fordítsd fejjel lefelé, és hozd be hozzánk, hogy a lehető legnagyobb eséllyel mentsük meg az eszközt!